Bucăți întregite la doi

Când ochii către mine reflectă lumea ta,

Gândesc c- o viață- ntreagă de aș putea visa,

Eu aș străbate- ncet cărările ei toate

A ta natură dragă sufletu-mi să poarte.

Cu grijă și iubire cuprind copacii-nalți –

Dorințele-ți fierbinți – și iazurile- adânci-

Atent ca niciodată pășesc deschis spre tine

Aceste frici, în timp, să le împarți cu mine.

Când verdele-ți smarald se uită-n gol și tace,

Mintea mea se-ntreabă cum oare să te împace.

Atunci eu înțeleg, mai mult ca niciodată,

Că sufletu- i cel care cu tot cu tin’ se roagă.

Un om sunt Eu, alt om ești Tu în Amiază,

Cu grijă, un castel solid se desenează:

O bucată din Eu, plus o bucată din Tu.

Îl așteptăm pe Mâine, ne bucurăm mirați de Acu’.

 

One thought on “Bucăți întregite la doi

Leave a Reply

